HOME

streda 13. januára 2016

Vyhraj s Gadogado.cz!

Ahojte kamaráti, 
tak sa Vám oficiálne hlásim z rodnej hrudy a hlavne so zamrznutými cencúľami z nosa. Bŕŕŕŕ to čo je vonku som predpokladala ale vôbec som nečakala, že to pre mňa bude tak ťažké sa aklimatizovať. Takže ak by ste v uliciach Košíc/Prahy stretli snehuliaka naobliekaného a zababušeného od hlavy po päty do asi 10 vrstiev oblečenia, ktorý vyzerá že sa každú chvíľku od zúfalstva rozplače, tak to budem pravdepodobne ja! No a aby toho nebolo málo som sa dnes rozhodla, že sa pôjdem na vlastné oči presvedčiť ako vyzerá sneh. Dávno som tento prírodný úkaz nevidela a preto sme sa s rodinkou vybrali na celý deň do Tatier. Bolo geniálne a náš super výlet sme zavŕšili kúpaním sa v popradskom aquaparku, ale o tom všetkom Vám napíšem v príspevku o mojom pobyte doma. :)

Súťaž GadoGado.cz

Dnes by som Vám chcela napísať viac o súťaži, ktorú sme s Gadogado.cz teamom vymysleli. Chceli sme Vás potešiť a dať Vám možnosť si aj po Vianociach urobiť radosť našimi produktami. Súťaž už pár dní beží, ale stále máte možnosť sa zapojiť a vyhrať jeden z troch nádherných balíčkov zložených z produktov made in Bali. Hlavná cena je v každom balíčku z Gadogado.cz kolekcie a je doplnená produktami, ktoré som pre Vás vyberala ja osobne a hlavne s láskou počas ciest na Bali. 

Pravidlá súťaže

1. Dajte LIKE na našu Facebook stránku Gadogado.cz
2. Odpovedzte do komentára koľko farieb máme dámských a koľko pánských kozmetických tašiek www.bit.ly/mala-gado-napoveda
3. Nazdieľajte súťažný príspevok na FB medzi svojich kamarátov


Ľahké však?! :)
Tak neváhajte a poďte si zasúťažiť aj vy! Súťažiť môžete do polnoci 16.1. V sobotu o polnoci stopneme zdieľania a následne vyberieme troch víťazov týchto krásnych cien. 

Prajem Vám veľa veľa šťastia!
S láskou,
J.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára