HOME

piatok 23. októbra 2015

Zrodila sa blogerka


Nikdy nehovor nikdy a ja som ukážkový príklad. Sama by som neverila, že niekedy nastane táto chvíľa. Píšem môj prvý oficiálny blog post! Na môj vlastný blog, WHAT?!



Úvodné rozčarovanie za nami a poďme teda naplniť tento post obsahom. Od mala som bola veľký cestovateľ a či už vďaka rodičom alebo neskôr aj na vlastnú päsť, som mala tu možnosť precestovať veľké množstvo krajín po celom svete. Často som si ani neuvedomila to, aký šťastný človek som aj vďaka cestovaniu. Prišlo mi to normálne a bežné veď v dnešnej dobe cestuje snáď každý, no v momente keď som sa začiatkom roka 2015 dostala do Ázie a usadila sa tu som sa začala považovať za tú “nenormálnu”. Z počiatku som všetky hecovačky od známych a kamarátov na to aby som začala písať ignorovala, ale teraz keď už viem že Ázia bude pre mňa beh na dlhé trate som si povedala prečo nie.

 

Celý blog bude rozdelený na dve hlavné etapy môjho života a to pred Áziou a život v Ázii, no venovať sa budem prevažne životu tu v Ázii. Prvé príspevky budú písané retrospektívne od momentu kedy som pred rokom začala o Ázii len uvažovať a podala prihlášku na Univerzitu v Bangkoku až po zážitky z ciest po Srí Lanke, Kambodži, Hong Kongu, thajských ostrovoch a iných magických miestach. Chcem Vám priblížiť ako som sa sem dostala, čo príprava na Áziu obnáša a s čím všetkým sa tu ja bulé (pomenovanie pre belocha v Indonézii) blondská denne stretávam.     

Momentálne mám na zozname checked krajín sedem štátov prevažne z juhovýchodnej Ázie a ďalšie miesta na wish liste, takže sa je na čo tešiť! Celý blog bude písaný krásnou hovorovou slovenčinou a mojim #robimsisrandu štýlom, tak prosím všetky pani učiteľky slovenčiny take it easy a pripomienky z gramatického okienka mi píšte na hutorimposlovensky@makkealebotvrdei.sk.


Niečo bližšie o mne

Pochádzam z Košíc, posledné tri roky pred Áziou som strávila v Prahe a momentálne žijem na Bali. Mám skvelú rodinu a kamarátov, moje BFF sú parta piatich ženských s ktorými mám zážitkov, že ani Beverlly Hills 90210 sa nechytá. Milujem beh, módu, knihy, sladkosti, cubalibre a všetky rasy psov. Tofu alebo steak? Vegetarián 5 rokov. Leto alebo zima? Beach please! Vodka alebo rum? Božkov. Kate alebo Cara? A nie je Kate už na dôchodku? I mean Go Cara Go! NYC alebo Miami? Miami represent.

A hej aby som nezabudla, volám sa Juliana a mám 25 rokov.

S láskou,
J.

7 komentárov:

  1. prvý článok ako má byť, úplne si ma navnadila na tvoj blog :) teším sa na ďalší..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa tak veľmi teším, že si si založila blog ! :) Sledovala som ťa doteraz iba na instagrame a milujem tvoje fotky. Týmto si mi spríjemnila deň. Ďakujem !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och och vy ste balzam na moju novonarodenú blogerskú dušičku! Už sa pracuje na blogu vzhľadovo a ja som ako továreň na posty, takže to tu o chvíľu začnem všetko pridávať. Máte sa na čo tešiť a ďakujem za podporu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem ti za toto!! Nieze by IG nestacil, ale blog...bude prvy ktory zacnem sledovat :)
    A uz teraz som navnadena na dalsie clanky, a dufam, ze raz sa na tom Bali stretneme :)
    Bianca

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bianca! Ty si obrovský poklad a ďakujem za podporu, teraz sa budem snažiť ešte viac. Stále platí že v momente keď priletíš mi bude cťou robiť sprievodcu, tak už kupuj tie letenky!
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. PARAAADA! drzim Ti palce a citam citam!

    OdpovedaťOdstrániť