HOME

nedeľa 3. januára 2016

Happy New Year 2016

Vitaj rok 2016 a buď na mňa dobrý!

V prvom rade by som sa Vám chcela ospravedlniť, že sa ozývam až teraz ale ako som avízovala na mojej FB Page Life is better in bikinis TU, Silvestra som toho roku trávila v raji na ostrove len kúsok od Bali, kde som oddychovala a užívala si každú minútu bez vymoženosti dnešnej doby a najmä bez PC. Práve preto som  bola obmedzené v komunikácii s Vami a píšem novoročnú vinšovačku až teraz.
Tak na zdravie a huráááá poďme sa pustiť do plnenia snov v roku 2016! 
#tazkyzivot veď to poznáte :)
Predtým ako začnem s prianičkom do Nového roka, by som chcela ešte venovať pár riadkov mojim postrehom za posledné dni a hlavne faktu, že stárneme! Áno Áno vy, celé moje okolie, ale aj ja. Teraz budem chvíľu písať ako stará babka, ale pamätám si veľmi dobre roky kedy bol Silvester hlavná ožieracká párty roka a kedy sme sa na ten večer pripravovali mesiace dopredu. Pretekanie sa v tom kto rezervuje viac cool chatu na lepšom mieste na horách alebo kto vymyslí lepšiu alko hru na byte, no a samozrejme k tomu patrili aj rôzne nemocničné záťahy ako vybité zuby (Peti ahoj!), zlomené ruky (Moni? :D) alebo aj také otrepané a bežné otravy alkoholom. No a toho roku ja odkázaná len na mobil niekde mimo civilizácie som si tak zbežne prešla môj Facebook, kde sa to hemžilo oslavami na úrovni akože s rodinou pri dobrom jedle, doma s rodičmi, slušne prípitok z reštaurácii, salónikov hotelov, lyžovačky v párikoch na horách a veľa veľa podobne "nudných" aktivít, ktoré by nám pred pár rokmi ani nenapadli lebo veď to robia len nudní dospeláci! :D No a týmto som Vám chcela povedať (zablahoželať), že STÁRNETE drahí moji a stávajú sa z Vás kultivovaní ľudia! :)

Môj Silvester bol oproti tým minuloročným totálne iné kafé! O takom niečom som v živote ani nesnívala a teraz keď tu sedím už doma na Bali a hrabem sa vo fotkách cvaknutých za posledné dni chce sa mi ísť okamžite späť do raja. Štvrtok 31.12. posledný deň starého roku sme sa skoro ráno s priateľom zbalili sadli na motorku a odviezli sa na druhé pobrežie ostrova do prístavu Sanur. Tam sme motorečku na pár dni zaparkovali (uzatvárali stávky medzi sebou či ju tám dnes nájdeme alebo nie) a naskočili na prvú rannú loďku smer Lembongan. 

Nusa Lembongan

Ostrov Nusa Lembongan je len kúsok asi 30 minút loďou od Bali a je to pre mňa (ne)objavený raj na zemi. Predstavte si totiž ostrov, kde neexistujú autá (len asi 10 kúskov tzv. roznášačov turistov z/do prístavu), kde je jedna jediná hlavná cesta, nachádza sa len jeden bankomat a kde okrem ázijského jedla budete tažko hľadať niečo iné. Tak to je Lembongan! Raj potápačov, rybárov, surfistov a ľudí túžiacich ochutnať trošku exotiky. Na Lembongane som bola už predtým, takže to pre mňa nebol tak veľký šok ako po prvý krát, ale stále ma dokáže prekvapiť.
Lunch time na Dream beach, ktorá je doslova DREAM!

Lembongan v skratke

Kde sme bývali: Nyoman Guesthouse  (13 eur/noc za krásnu čistú chatičku s vlastnou kúpelňou vrátane raňajok)
Ako sme sa prepravovali: na/z Nusa Lembongan z/do Sanuru sme si kúpili lístky na speed boat priamo v prístave v Sanure, kde jedna cesta trvala asi 30 minút (20 eur spiatočný lístok), po Lembongane sme jazdili len motorkou, ktorú nám v u nás v guesthouse požičali za 3 eura/deň, veľmi populárne sú tam aj bicykle ale tie sme my nevyužili
Kde sme jedli a kávičkovali sa: jedli sme všade kde prišlo len vo warungoch a tiež sme vyskúšali veľmi populárne Theatre Warung kde sa každý večer premieta iný film (videli sme tam Blow s geniálnym J.D.) a vstupenkou je to, že si u nich dáte večeru, najlepšia káva ak práve nemáte chuť na 3v1, ale ozajstnú kávičku s penou zo stroja je v kaviarničke Two Towers 
Kde sme surfovali: každý deň na Playgrounds beach, jeden surf sme mali náš so sebou a ja som si požičiavala surf/paddle board za 3 eura/hodina priamo na mieste
Kde môžete vidieť fotky ako sme sa mali: na mojom IG profile juliana.antozy

Môj Nový rok sa teda toho roku niesol v znamení prírody, mora a krásnych pláží (opalená som už ako mulatka), veľa športu a tak všeobecne v znamení oddychu a relaxu. Prvý krát v živote som si o polnoci nepripila žiadnym alkoholom a v posteli som bola už pol hodinu po ohňostroji, pretože sme 1.1. skoro ráno vyrážali do vĺn. Viem viem som nudná stará žena, ale napriek tomu by som Vám priala to zažiť. O mojich prianiach a želaniach veľmi nerada rozprávam lebo som poverčivá a myslím si potom, že sa mi nesplnia takže si ich nechám pre seba a Vám ich postupne budem odhaľovať už keď budu v štádiu realizácie. :P
Toto je moja definícia raja na zemi

Čo Vám vinšujem do Nového roka

Prajem Vám, aby ste sa všetci do jedného mali dobre. Každý má predstavu a hranicu toho svojho "mať sa dobre" niekde úplne inde, takže Vám prajem aby ste to našli a dosiahli. Aby ste mali okolo seba ľudí čo Vás ľúbia a na ktorých Vám záleží a aby ste sa mali s kým deliť o to šťastie splnených snov. Prajem Vám veľa veľa zdravia, pretože bez toho to nejde a nech ste hlavne šťastní! Príde mi, že tu v Ázii ľudia nemajú ani z polovice toľko toho čo máme my doma, ale sú omnoho šťastnejší, sú radi za to málo čo majú, vkuse sa usmievajú a nechýba im pokora, na ktorú doma veľa ľudí dávno zabudlo. Želám Vám teda do Nového roku aby ste sa viac usmievali na svet, robili čo Vás baví a na čo máte talent, plnili si sny a cestovali! Ja nevlastním najnovši iphone v zlatom prevedení, nevozím sa na BMWčku, nemám na krku hypotéky a pôžičky na prvý byt, ale jediné čo mám sú zážitky a príbehy, ktoré mi nikdy nikto už nevezme. Tak si na tieto slová sem tam spomeňte a nájdite túto Vašu malú Áziu v sebe, nech ste kde ste. :)
Surf babe :)

S láskou,
Juli

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára