HOME

štvrtok 11. februára 2016

My passion GadoGado.cz!

Dnes som sa rozhodla, že už konečne zodpoviem otázky zvedavcov, ktorí sa ma často pýtajú na to, čo na tom Bali vlastne robím? Prečo som tam a čo znamená ak poviem, že idem do továrničky alebo že riešim objednávky GadoGado. 
So vzorkami nových produktov, čerstvo po návrate z továrničky
Profi fotenie produktov s lokálnou kráskou Gabi 
Rok života v Ázii na cestách mi otvoril oči vo veľa smeroch. Od základov sa mi zmenili priority, viac si vážim to čo mám a tiež som ešte viac ochranárska ako kedykoľvek predtým, čo sa prírody týka. Po potulkách rôznymi kútami tejto krásnej časti našej planéty som pozbierala rôzne nápady a inšpirácie a jeden z nich sa nám minulý rok koncom leta podarilo premeniť na skutočnosť. Prepojiť moju lásku k móde s našou spoločnou láskou k cestovaniu a ochrane matky prírody nebol ľahký oriešok, no zvládli sme to. 
Spojením týchto troch základných elixírov sa nám tak minulý rok zrodil na Bali projekt s názvom GadoGado.cz. Viac o GadoGado sa môžete dočítať aj na mojom blogu pod záložkou na základnej Home Page TU
Pretože sme Animal Friendly :)

O čom Gadogado.cz vlastne je?

Projekt je založený na ručnej výrobe módnych doplnkov z umelej kože. Na Bali sa mi podarilo nájsť skupinu šikovných ľudí, ktorí sa s radosťou s nami do tohto projektu pustili a robia nám support ako sa patrí. Vyrábaju nám tieto naše produkty po všetkých možných konzultáciach v malej rodinnej továrničke na mieru a je to taký obojstranný win win. My podporujeme lokálnu komunitu a vieme kto a hlavne za akých podmienok nám produkty vyrába, pretože im okrem materiálu a práce platíme napríklad aj jedlo a elektrinu, bez ktorej by to nešlo. Do továrničky chodím osobne niekoľko krát počas jednej výroby a trávim tam tak dosť veľa času s touto skvelou partičkou ľudí. Oni nám na oplátku za to, vyrábaju ručne vysoko kvalitné produkty, ktoré si od nás potom môžete zakúpiť vy doma na eshope zo Slovenska a Čiech a podporiť tak ich prácu a šikovné ruky.

Čo to GadoGado slovo vôbec znamená?

Predtým, než sme sa do tohto projektu pustili sme mali od začiatku jasno v tom, že nechceme len prázdny eshop s vecami vyrobenými kdesi v Číne za bohvie akých zdieračských podmienok. Mali sme jasnú predstavu o značke s príbehom. S príbehom, ktorý píše sám život a to konkrétne skĺbenie našich troch cestovateľských duší. Práve preto sme sa rozhodli, že nech bude náš eshop vyzerať akokoľvek, jeho súčasťou bude určite aj blog, kde Vám budeme minimálne raz do mesiaca prinášať články z oblasti módy v Ázii ale aj to, čo je u nás nové.
Dlho sme rozmýšľali nad názvom značky, veď predsa len sme chceli niečo indonézske, zároveň medzinárodné, aby sa to ľahko vyslovilo v slovenčine, češtine a aj angličtine. No a v neposlednom rade sme stavili na to, čo nás charakterizuje a to, že milujeme papať a sme z 2/3 teamu zarytí vegetariáni.
No a tak vznikol názov GadoGado. Ak stále netušíte, čo by to mohlo v preklade znamenať tak mrknite na náš nový článok na blogu TU, ktorý spoločne píšeme a editujeme na našom webe. Mala nápoveda je, že po prečítaní tohto článku sa budete oblizovať až za ušami. :)

V prípade, že:

  • nás chcete podporiť a zakúpiť si od nás kabelku, obal na počítač, kozmetickú taštičku alebo mnoho ďalších tak mrknite do nášho eshopu: 
  • si chcete prečítať a sledovať náš Gadovský blog tak poďte sem:
  • ste viac na tie leporela a v časopisoch aj tak listujete len kvôli obrázkom tak sledujte aspoň náš instagram:
Dream Beach Bali

Pevne verím, že teraz už máte lepšiu predstavu o tom, čo robíme a čo nás na Bali okrem surfovania a cestovania zamestnáva. Postupne Vám chcem prinášať viac a viac článkov o našom projekte. Napríkad aj o tom čo všetko to obnáša krok za krokom od momentu keď ja v továrničke zadám niečo do výroby, až do momentu keď si vy večer na párty vezmete našu GadoGado kabelku. Tak sa majte krásne a už najbližšie dni sa hlásim s poslednou časťou zo série Moje tri týždne v sirotinci v Kambodži.    

ĎAKUJEM za celý team GadoGado.cz!
S láskou,
Juli :)


3 komentáre:

  1. Velmi dobra myslienka a sikovne zorganizovane :) Vela zdaru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och taká pochvala! Ďakujem pekne v mene celého teamu GadoGado.cz :) Veľmi si to vážime, Juli

      Odstrániť
  2. Ja si prosím aj nejaký balijvský handmade gadogado náramok !!

    OdpovedaťOdstrániť