HOME

utorok 1. marca 2016

!SÚŤAŽ! Kadiaľ chodia moje túlavé topánky

Na blogu pre Vás chystám viac noviniek a už teraz sa neviem dočkať až Vám ich tu všetky postupne poodhalím. Prvou novinkou je pravidelne každé dva mesiace sa opakujúci súťažný post s názvom !SÚŤAŽ! Kadiaľ chodia moje túlavé topánky. Príspevok je prepojený so súťažou o výrobky GadoGado.cz a na blogu sa bude opakovať v pravidelných intervaloch. Dnešný post zahŕňa zaujímavé infošky za mesiace Január+Február a v pár číslach popisuje moje túlavé topánky za posledné obdobie. :)


Pravidlá súťaže

V pravidelnom poste !SÚŤAŽ! Kadiaľ chodia moje túlavé topánky Vám prinášam zaujímavé infošky z môjho cestovateľského života v číslach, ktoré by Vás mohli zaujímať. Prvou podmienkou súťaže, je dať FOLLOW (začať ma sledovať) na mojom Instagram profile: juliana.antozy.
Druhou a poslednou podmienkou sútaže je odpovedať na súťažnú otázku, ktorú nájdete v závere postu. Odpovedať na ňu prosím komentárom pod príspevkom priamo tu na blogu (odpovede na FB page alebo inou formou nebudu brané do úvahy) a máte na to čas do piatka 4.3. polnoci Vášho času doma. Zo správnych odpovedí vyberiem jedného výhercu, ktorý získa jeden konkrétny produkt z nášho projektu GadoGado.cz. Výhru zasielam len na SR a ČR, a tak sa čitateľom blogu z Belizé veľmi ospravedlňujem.
Ďakujem za Vašu účasť v súťaži a have fun! :)

Tak Január a Február ukážte sa!

Počet postov na blogu: 14
Najúspešnejší post: Poď nomádiť na Bali
Počet views tohto postu: 2666 views článku Poď nomádiť na Bali!!!
Druhý najúspešnejší post: Moja prvá cesta na Bali
Počet views tohto postu: 1187 views článku Moja prvá cesta na Bali
Najpočetnejšia skupina čitateľov: Slovensko a Česká republika
Prekvapko, čo sa čitateľov týka: Belizé
Počet mnou navštívených zemí/nepočítam letiská: 5 (Indonézia, Malajzia, Singapore, SR, ČR)
Z toho v Ázii počet zemí: 3
Počet letov: 7
Najdlhší let: 10 hodín
Počet úspešne zložených skúšok na univerzite: 6
Počet postelí, v ktorých som spala: 8
Počet odbehaných kilometrov: 25 :(
Počet prečítaných kníh: 1 (Sushi v duši od Evity)
Počet nových bikín: 3
Počet nových tetovaní: 1 (od Duhovky)
Počet smažených syrov a hermelínov v mojom brušku: error


O čo súťažime?

Kabelka Crossbody hnedá od GadoGado.cz

Súťažná otázka

Koľko zemí som musela navštíviť na mojej ceste v smere z Košíc až na Bali?
Nápoveda: Vrátane štartu a cieľa.

Správne odpovede prosím píšte pod tento post do komentárov. Súťaž štartuje dnes utorok 1.3. a končí piatok 4.3.2016 o polnoci CET. Výhercu budem kontaktovať tu priamo pod jeho komentárom. :)

Ďakujem a majte sa krásne!
S láskou, 
Juli

20 komentárov:

  1. Ahoj Juli :) Tak ja hlasim, ze 4. Snad jsem se trefila ;)
    uzivej navratu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. xx ja to vyhram,lebo ja viem ze to bolo 5krajin :) :) :* xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Julka, tak verim,ze na 2x spravne, boli to 4krajiny.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zapajam sa.. myslim, ze to bolo 5 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Ahoj Simka! Srdečne Ti blahoželám a takto pri pondelku snáď aj zlepším ráno. Vyhrala si totiž Crossbody kabelku od GadoGado.cz aj vďaka tvojej správnej odpovedi na súťažnú otázku tu u mňa na blogu. Ešte raz blahoželám a poprosím Ťa, aby si mi do emailu (juliana.antozy@gmail.com) napísala kontaktné údaje kam budeme kabelku posielať. Pekný deň prajem! Juli :)

      Odstrániť
    2. Pripomínam sa a prosím o zaslanie kontaktných údajov na môj email. Inak neviem kam mám výhru zaslať. Ďakujem Simonka :)

      Odstrániť
  8. Zem je síce jedna ale podľa mňa 4 krajiny (zemí) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Myslím si, že to boli 4 krajiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ak ma pamäť neklame tak to boli 4 krajiny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Saši, keďže sa mi výherkyňa súťaže, ktorú som vyžrebovala ako prvú ani po týždni neozvala vyhlasujem novú víťazku ktorou si sa stala ty. Srdečne Ti teda blahoželám, práve si vyhrala Crossbody kabelku od GadoGado.cz! Odpovedala si správne a tiež splnila podmienku Instagramu. Pošli mi prosím kontaktné údaje na seba kam si prosíš kabelku poslať na môj email juliana.antozy@gmail.com Ďakujem a ešte raz blahoželám :) Juli

      Odstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ešte stíham :-). boli to 4 krajiny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť