HOME

streda 24. februára 2016

See you soon Slovakia

Posledné dni v Európe som sa rozhodla stráviť doma v Košiciach, kde mám stále moju rodinu a základňu kamarátov. Vážim si každého jedného človeka, ktorého môžem nazývať kamarátom, ale tak isto viem, že ľudia do môjho života prichádzajú a odchádzajú ako na bežiacom páse, najmä po tom, čo už dlhšie nežijem na Slovensku. Napriek tomu, mám vo svojom okolí skvelú vzorku TOP ľudí, ktorí si to svoje miesto v mojom srdci našli už pred rokmi a majú ho tam dodnes! Týmto Vám verejne ďakujem za každú jednu chvíľu, čo ste si na mňa našli, každý nocľah, párty, obed, kávičku a najmä každý jeden úsmev, čo ste mi venovali. Vy ste moje "doma", LOVE YOU :)
Nech sa deje čo sa deje najviac času v Košiciach aj tak vždy strávim s mojimi dievčatami, mojou crew, BFF, piatimi ženami, ktoré to so mnou ťahajú dlhšie ako ktorýkoľvek frajer. Moje ženy, s ktorými aj keď sa nevidím týždeň, mesiac alebo aj pol roka viem, že sú tu pre mňa a ja pre nich! Moja krv a moje naj kamky, na ktoré nedám dopustiť. Viac o mojich inšpiratívnych BFF, ktoré sú podobne zcestované ako ja, múdre a ešte aj krásne (hlavne vtipné haha) Vám prinesiem už čoskoro na blogu. Tak len, že sa máte na čo tešiť, pretože kde je nás šesť, tam je aj obrovská kopa srandy a zábavy. :)

Košice

V Košiciach som stihla dohnať nedostatok domácej stravy (moja babka varí lepšie ako tvoja!), ktorý som v Prahe mala a tiež som si nejaké to kilečko na váhe  nechala do zásoby, takže ma na Bali čaká najbližšie dni ťažký tréningový program. Oslávili sme mamkine narodeniny a naozaj som sa snažila využiť každú voľnú chvíľu na to, aby si ma doma ešte užili. Neviem aká je Vaša ideálna predstava piatkovej noci, no u mňa to s pribudajúcim vekom je čoraz častejšie kľudný piatoček pri knihe, filme, s priateľom pri vínku alebo akákoľvek iná aktivita bežná pre domov dôchodcov. Napriek tomu, sa ale netajím tým, že mám za sebou odžitú pubertu v kluboch/baroch v zmysle #partyanimal a odtancované na parkete doslova hodiny a hodiny. Posledné dni v Košiciach boli teda ako inak akčné aj čo sa párty a akcií týkalo. Za akciu číslo #1 považujem Europe Stars Supercross 2016, organizovanú mojimi kamarátmi, produkčným teamom Sorry WECAN. Postarali sa o skvelú show v košickej Steel Aréne a ešte lepšiu after party so všetkými moto hviezdami, kde sme s dievčatami samozrejme nemohli chýbať.  
Využila som tiež krásu mojich kamarátok a počas kávičkovania a flákania sa mestom som ich zaangažovala do ďalšieho fotenia pre GadoGado.cz. O tom, že mám šťastie na tie najkrajšie kamarátky sa môžete presvedčiť sami. No a ak by ste mali záujem o kúpu (nie dievčat, tie na predaj niesú!) kabeliek, tašiek, obalov na PC,... pozývam Vás do nášho obchodu GadoGado.cz. Spomeniem ešte, že nám práve teraz beží zľava 10% na všetok sortiment, takže šup šup, čas sa kráti kamaráti. 

Bali I'm back!

Všetko dobré sa raz končí a tak som si aj ja po všetkých lúčeniach a sĺzavých údoliach, ktoré som doma nechala musela začať baliť kufor. Neúprosný váhový limit 30kg bolo tento krát ťažké dodržať aj vďaka mojim super ľuďom a darčekom, ktoré som podostávala. Zvládla som to všetko a tak už mi neostávalo nič iné ako po mesiaci a pol doma vybozkať mamku, babku a naskočiť na 1 a pol dňovú cestu v smere:

Košice-Budapešť-Kuala Lumpur-Bali

Cesta šla ako po masle. Po predchadzajúcich negatívnych skúsenostiach som mala najväčší strach o to, či a ak áno kedy a v akom stave dorazí môj kufor plný pokladov. Kufor síce dorazil bez problémov, ale tento krát nastal zádrhel niekde úplne inde. S technickou poruchou lietadla, ktorú mi pred posledným letom z Kualy Lumpur na Bali oznámila Air Asia a prinútila ma tak s ďalšími cestujúcimi čakať v letišnej hale na ďalšie lietadlo krásne 4 hodiny, som teda naozaj nepočítala! Som človek trpezlivý a za tie nalietané míle už sa mi stalo veľa vecí, takže taká záležitosť ma úplne nerozhádzala a aspoň som si našla počas čakania nových kámošov z USA a Švédska. A ešte jedno sa Air Asii musí uznať, a to že sa o nás dobre postarali, zásobili nás na letisku jedlom, pitím a ospravedlnili sa snáď sto krát za celú nepríjmenú udalosť. Takže malá dráma na konci mojej cesty spôsobila, že som na Bali priletela niekedy o 3 nadránom a opuchnutá škaredka dorazila do mojej postele až niečo pred 4 ráno. Po prvom dni na Bali, ale musím konštatovať, že som už skoro aklimatizovaná a že na toto krásne teplo sa zvyká rýchlosťou blesku. Jediný prúser je, že som široko ďaleko najbelší beloch akého svet videl a tak ak dovolíte idem chytať nejaký bronzík a Vám pridávam sériu fotiek z mojich posledných 10 dní. 
Cestou na kávičku v Košiciach s Miškou a Lenkou
O 6 ráno po párty je ideálna after party na verejnom klzisku. Hurááá na korčule!
Fotenie pre GadoGado.cz
Čierna kabelka GadoGado.cz klik TU
Europe Stars Motocross 2016 v Steel Arene Košice
So žienkami na after party, reklama na Monster!
I woke up like this! Hangover prvého stupňa :)
Okrem párty sa aj pracovalo, foteníčko novej kolekcie GadoGado.cz
Tuto krásnu kytičku dostala mamka k narodeninám
Viem, že by som to nemala hovoriť po roku čo som v Ázii, ale najlepšie sushi robia aj tak doma! (V Japonsku som ešte nebola! :X)
Maškrtky! Koláče všetkých druhov poďte k mamke! :P
Môj nový talizman, za ktorý najviac ďakujem 
Občerstvenie od Air Asia počas 4 hodinovej čakačky na letisku v KL
Gado Love Gado  
THIS! My Bali life  


Dúfam, že som Vám kúsok z mojich zážitkov posledných dní doma priniesla aspoň takto cez fotky. Ešte raz jedno veľké ďakujem mojej rodine a kamarátom, ktorí sa o mňa doma či už v Prahe alebo Košiciach tak dobre postarali. Vážim si to a ďakujem! Na konto si pripisujem ďalšie nalietané míle a skvelé zážítky do kategórie Nezabudnuteľné! 
Tak a teraz huráá do ďalších dobrodružstiev v Ázii. 

S láskou,
J.

2 komentáre: